Thursday, October 22, 2009

"Self potract"

No comments:

sOme Where else

sOme Where else
Doing My Job

WhaTs TiMe noW?

Powered By Blogger

bestnye raya.....

About Me

Sungkai, Perak Darul Ridzuan, Malaysia
SELAMAT DATANG KE DUNIA TANPA SEMPADAN.....

SONG 4 US.....

Hujan - Pagi Yang Gelap Lebih tua dari ku harap sabar menunggu Kepulangan mu ku tunggu Bukan maksud ku mendiam Tiada niat menyimpan dendam Hakikat nya rindu yg mendalam Jalan inikan membantu Hari esok siapa yg tahu Kata ibu dengar sahaja Cerita hanya kita berdua Pagi yg gelap kini sudah terang Aku adik mu Dan engkau abang Ku amat merindui kan mu Pagi yg gelap kini sudah terang Aku adik mu Dan engkau abang Ingin ku ulang kemasa dulu Tak akan putus Hubungan kita Tarik nafas lega kerna aku tak apa apa Jalan inikan membantu Hari esok siapa yg tahu Kata ibu dengar sahaja Cerita hanya kita berdua Pagi yg gelap kini sudah terang Aku adik mu Dan engkau abang Ku amat merindui kan mu Pagi yg gelap kini sudah terang Aku adik mu Dan engkau abang Ingin ku ulang ke masa dulu

singgah minum jap!

singgah minum jap!
jom minum.....